{[{resultsCount}]} {[{resultsWord}]}

Yealink T4x series

  • Δημοσιεύτηκε : 23/03/2022
  • Τελευταία ανανέωση : 24/06/2022

t4series

Σύνδεση συσκευής

Συνδέουμε την συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο.
Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκετε ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων(Reset).

Διαφορετικά συνεχίζουμε με τη παραμετροποίηση.
Από τα πλήκτρα του τηλεφώνου πατάμε το πλήκτρο ΟΚ. Στην οθόνη του τηλεφώνου βλέπουμε την διεύθυνση IP η οποία θα είναι της μορφής IPv4 = 192.168.1.X .

t46ok

Είσοδος στο διαχειριστικό περιβάλλον

Ανοίγουμε έναν browser και πληκτρολογούμε την IP ( για παράδειγμα 192.168.1.10 ) που είδαμε στην οθόνη του τηλεφώνου μας και κάνουμε login με username/password: admin/admin

Ρυθμίσεις συσκευής

  • Στην καρτέλα Account -> Register εισάγουμε τα στοιχεία, όπως φαίνονται στην παρακάτω εικόνα:

register.png

Line Active: Enabled
Label
: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες ή modulus
Display Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες
Register Name: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Password: Το PASSWORD του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με SMS
Server Host: voips.modulus.gr
Port: 5060 ή 6050
Server Expires: 120

  • Στην καρτέλα Settings > Time & Date κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

time.png

Time Zone: +2 Greece, Israel, Russia, Turkey, Ukraine...
Location: Greece(Athens)
Primary Server: gr.pool.ntp.org
Date Format: DD/MM/YYYY

  • Στην καρτέλα Settings -> Tones ορίζουμε τη χώρα

tone.png

Select Country: Greece

  • Στην καρτέλα Features > General Information κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

key.png

ipcall.png

Accept SIP Trust Server Only: Enabled
Allow IP Call: Disabled
Key As Send: Disabled

Εφόσον έχετε ρυθμίσει όλα τα παραπάνω πεδία, η συσκευή σας είναι έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!

Troubleshooting

Αν η συσκευή σας σταμάτησε να συνδέεται ξαφνικά, μπορείτε στο μενού Account-->Register-->Server Host Port να αλλάξετε την τιμή από 5060 στην 6050.
Εφόσον δεν επανέλθει μπορείτε στο μενού Settings-->SIP-->Local Port να αλλάξετε την τιμή από 5060 σε 46000.
Για κάθε επόμενη συσκευή στο ίδιο δίκτυο αυξάνετε τον αριθμό της πόρτας ανά δυο 46002,46004 κ.ο.κ.


Εάν η συσκευή σας δεν εκκινεί σωστά αλλά εμφανίζει το μήνυμα "trying to obtain provisioning request on bootup" στην οθόνη πατήστε το πλήκτρο Menu > Settings > Advanced Settings και στο πεδίο password συμπληρώστε admin (αν έχετε ορίσει διαφορετικό κωδικό θα εισάγετε εκείνον).

Στην επόμενη οθόνη που θα εμφανίσει επιλέγετε Network > βρίσκετε τις επιλογές LLDP & CDP > Disable > Save.

Στη συνέχεια η συσκευή θα επανεκκινήσει.

Σε περίπτωση που θέλετε να ορίσετε εκτροπή μέσω του τηλεφώνου κάνοντας χρήση της συντόμευσης *21* θα χρειαστεί να προβείτε σε μια ακόμη ενέργεια.

Συγκεκριμένα στην καρτέλα Features > General Information > Key As Send θα επιλέξετε την επιλογή Disabled και Confirm για να εφαρμοστεί η αλλαγή.

Μετά την αλλαγή της εν λόγω ρύθμισης μπορείτε να ορίσετε εκτροπή απευθείας από την συσκευή σας εισάγοντας το *21*ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ# (όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο δεκαψήφιος αριθμός στον οποίον θέλετε να πηγαίνουν οι κλήσεις) και να την απενεργοποιήσετε ξανά μέσω του #21#.

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, κρατήστε πατημένο το πλήκτρο OK για δέκα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επιλέξτε ΟΚ στο μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη. Η συσκευή θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.