VoIP Υπηρεσίες
Τηλεφωνικά Κέντρα
Υπηρεσίες Μηνυμάτων
.png)
Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν την οικογένεια των IP τηλεφωνικών συσκευών της εταιρείας Gigaset.
Σε περίπτωση που η συσκευή χρησιμοποιείται ήδη από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσετε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων (Reset) που βρίσκεται στο τέλος του άρθρου.
Συνδέστε τη συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο. Περιμένετε περίπου 30 δευτερόλεπτα και έπειτα πατήστε το κουμπί που βρίσκεται στη βάση. Το ακουστικό θα κουδουνίσει και η οθόνη θα εμφανίσει “Paging” και “IP: 192.168.X.X”, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

Εναλλακτικά, από το συνδεδεμένο ακουστικό, πηγαίνουμε στο:
Menu → Settings → System → Local Network ή
Μενού > Ρυθμίσεις > Σύστημα > Τοπικό Δίκτυο
και σημειώνουμε το πεδίο IP Address / IP Διεύθυνση.
Μεταβείτε στην καρτέλα Settings > Telephony > Connections και επιλέξτε το πλήκτρο Edit δίπλα από την σύνδεση που θέλετε να παραμετροποιήσετε (πχ. IP1)

Στην συνέχεια επιλέξτε το κουμπί Start Configuration Assistant.

Στο επόμενο βήμα, θα ερωτηθείτε αν έχετε Auto Configuration Code. Επιλέξτε No και πατήστε Next για να συνεχίσετε.

Στο επόμενο βήμα, επιλέξτε Greece και πατήστε Next για να συνεχίσετε.

Στο επόμενο βήμα, θα ερωτηθείτε για τον Provider. Επιλέξτε modulus S.A και πατήστε Next για να συνεχίσετε.

Στο επόμενο βήμα, εισάγετε τα στοιχεία πρόσβασης του λογαριασμού σας και πατήστε Next για να συνεχίσετε.

Στο επόμενο βήμα:

Μόλις η παραμετροποίηση ολοκληρωθεί, θα λάβετε το παρακάτω μήνυμα επιβεβαίωσης.

Μεταβείτε στην καρτέλα Settings > Management > Date and Time και κάντε τις παρακάτω αλλαγές:

Firmware Update
Για την αναβάθμιση του firmware θα χρειαστεί να μεταβείτε στο μενού Settings > Management > Firmware Update και να επιλέξετε το πλήκτρο Update Firmware.
Εφόσον υπάρχει κάποια νεότερη έκδοση τότε η συσκευή σας θα αναβαθμιστεί και στη συνέχεια θα κάνει επανεκκίνηση.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ: Το firmware update είναι μια διαδικασία για την οποία οι ίδιοι οι κατασκευαστές δίνουν ισχυρή σύσταση να γίνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Θα πρέπει να γίνεται πάντοτε σύμφωνα με τις οδηγίες του εκάστοτε κατασκευαστή.
Σημειώστε πως κατά τη διάρκεια του firmware update υπάρχει πάντα ένα ενδεχόμενο να αποτύχει η διαδικασία και η συσκευή να καταλήξει μη λειτουργική (είτε λόγω απώλειας δικτύου/ρεύματος, είτε λόγω hardware failure κλπ).
Η συσκευή σας είναι πλέον έτοιμη να δέχεται και να πραγματοποιεί κλήσεις!
Εάν επιθυμείτε να εκτελέσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
Menu → Settings → System → Base Reset → OK ή
Μενού > Ρυθμίσεις > Σύστημα > Επαναφορά βάσης > OK
Η βάση θα πραγματοποιήσει επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει, θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.
Σε περίπτωση που η συσκευή σας δεν συνδέεται με την υπηρεσία της modulus δοκιμάστε να αλλάξετε τις UDP πόρτες.
Μεταβείτε από το διαχειριστικό στο μενού Settings -->Telephony--> Connections και επιλέξτε το Edit δίπλα από το Connection με την modulus (πχ IP1)
Στην συνέχεια επιλέξτε Show Advanced Settings και προχωρήστε στις εξής αλλαγές:
Proxy server port: 6050
Registration server port: 6050
Στην συνέχεια μεταβείτε στο μενού Advanced VoIP Settings --> Listen Ports for VoIP Connections και προχωρήστε στην παρακάτω αλλαγή
SIP port:46000
Για να μπορέσετε να κάνετε transfer από τη συσκευή, θα πρέπει να μεταβείτε στο διαχειριστικό μενού της συσκευής και να κάνετε την παρακάτω αλλαγή:
Settings > Telephony > Advanced Settings > Transfer call by on-hook → YES
Ευχαριστούμε!