Gigaset IP Phones | modulus.gr

 

Οι παρακάτω οδηγίες αφορούν όλη την οικογένεια των IP τηλεφωνικών συσκευών της εταιρείας Gigaset.

 

Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων (Reset).

 

Σύνδεση συσκευής #

 

Συνδέουμε τη συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο. Περιμένουμε ~30 δευτερόλεπτα και έπειτα πατάμε το κουμπί που έχει η βάση. Το ακουστικό κουδουνίζει και η οθόνη γράφει “Paging” “IP:192.168.X.X” όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

 

 

Εναλλακτικά, από συνδεδεμένο ακουστικό πηγαίνουμε στο

Menu→Settings→System→Local Network ή

Μενού>Ρυθμίσεις>Σύστημα>Τοπικό Δίκτυο

 

και σημειώνουμε το πεδιο IP Address/ IP Διεύθυνση.

 

 

Είσοδος στο διαχειριστικό #

 

Ανοίγουμε έναν Web Browser (πχ chrome, firefox, κλπ) και στη γραμμή διευθύνσεων γράφουμε την IP που εμφανίστηκε κατά τη διαδικασία του paging (πχ 192.168.1.10).Κάνουμε login με τον αρχικό (default) κωδικό που είναι 0000.

 

 

Ρυθμίσεις συσκευής #

 

  • Καρτέλα Settings > Telephony > Connections: και πατάμε το κουμπί Start Configuration Assistant.

 

 

Στο επόμενο βήμα θα ερωτηθούμε για το αν έχουμε Auto Configuration Code όπου θα απαντήσουμε No και στη συνέχεια πατάμε Next.

 

 

Στο επόμενο βήμα θα επιλέξουμε Greece και στη συνέχεια πατάμε Next.

 

 

Στο επόμενο βήμα θα ερωτηθούμε για τον Provider και θα επιλέξουμε modulus S.A και στη συνέχεια πατάμε Next.

 

 

Στο επόμενο βήμα θα χρειαστεί να εισάγουμε τα στοιχεία πρόσβασης του λογαριασμού μας και στη συνέχεια πατάμε Next.

 

 

Authentication name: Το username που σας έχει σταλεί με email
Authentication password: Το password που σας έχει σταλεί με SMS
Username: Το username που σας έχει σταλεί με email
Display name: Το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες

 

Στο επόμενο βήμα θα αφήσουμε το πεδίο Phone number κενό και στην επιλογή Outgoing calls via this VoIP line,
θα επιλέξουμε Yes. Στη συνέχεια πατάμε Finish.

 

 

Εφόσον η παραμετροποίηση έχει ολοκληρωθεί θα λάβουμε το παρακάτω μήνυμα.

 

 

Στην καρτέλα Settings > Management > Date and Time κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

 

 

Time Zone: (GMT+02:00) Athens,Beirut,Istanbul,Minsk

 

Στην καρτέλα Settings > Management > Firmware Update πατάμε το κουμπι που λέει Update Firmware.

 

 

Η συσκευή μας είναι πλέον έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!

 

 

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset) #

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, πηγαίνετε στο:

 

Menu→Settings→System→Base Reset→OK ή

Μενού>Ρυθμίσεις>Σύστημα>Eπαναφορά βάσης>OK

 

Η βάση θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.

 

 

Λειτουργία Transfer #

 

Για να μπορέσετε να κάνετε transfer από τη συσκευή θα πρέπει να μεταβείτε στο διαχειριστικό της συσκευής και να κάνετε την παρακάτω αλλαγή:

 

Settings>Telephony>Advanced Settings>Transfer call by on-hook→YES