Grandstream GRP series

 

 

Grandstream GRP series

 

Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων (Reset).

 

 

Σύνδεση συσκευής #

 

Συνδέουμε την συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο.

 

Από τα πλήκτρα του τηλεφώνου πατάμε το κουμπί που φαίνεται στη παρακάτω εικόνα .Στη συνέχεια πάμε στη καρτέλα Status -> Network Status. Στην οθόνη του τηλεφώνου παρατηρούμε την IP ( πχ 192.168.1.10).

 

 

 

Είσοδος στο διαχειριστικό #

 

Ανοίγουμε έναν Web Browser ( πχ Firefox, Chrome ),πληκτρολογούμε την IP ( πχ 192.168.1.10) που είδαμε στην οθόνη του τηλεφώνου μας και κάνουμε login με username: admin και password τον κωδικό που αναγράφεται στο αυτοκόλλητο, στο κάτω μέρος της συσκευής.

 

 

 

Ρυθμίσεις συσκευής #

 

Για να πραγματοποιήσουμε την είσοδο στο διαχειριστικό σύστημα της συσκευής, θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο κωδικό πρόσβασης.

 

 

Προσοχή! Θα πρέπει ο κωδικός πρόσβασης να φυλαχθεί, καθώς θα τον χρειαστείτε σε περίπτωση που απαιτηθούν αλλαγές στις ρυθμίσεις της συσκευής.

 

 

Active Account: Yes
Account Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες ή modulus
SIP Server: voips.modulus.gr
SIP User ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate Password: Το PASSWORD του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με SMS
Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες

 

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings κάνουμε τις αλλαγές:

 

 

Register Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με την συσκευή)

 

Subscribe Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με τη συσκευή)

 

  • Στην καρτέλα Account 1 > SIP Settings > Custom SIP Headers απενεργοποιούμε όλα τα Custom SIP Headers όπως στην παρακάτω εικόνα:

 

 

Use Privacy Header: No

Use P-Preferred-Identity Header: No

Use X-Grandstream-PBX Header: No

Use P-Access-Network-Info Header: No

Use P-Emergency-Info Header: No

 

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Security Settings κάνουμε την αλλαγή:

 

 

Accept Incoming SIP from Proxy Only: Yes

 

  • Στην καρτέλα Account > Audio Settings κάνουμε τις αλλαγές:

 

 

Preferred Vocoder – choice 1: G.722 (wide band)

Preferred Vocoder – choice 2: PCMA

Preferred Vocoder – choice 3: G.729A/B

Preferred Vocoder – choice 4: G.729A/B

Preferred Vocoder – choice 5: G.729A/B

Preferred Vocoder – choice 6: G.729A/B

Preferred Vocoder – choice 7: G.729A/B

Preferred Vocoder – choice 8: G.729A/B

 

  • Στην καρτέλα Account > Call Settings κάνουμε την αλλαγή:

 

 

Key As Send: Disabled

 

  • Στην καρτέλα Account > Feature Codes κάνουμε την αλλαγή:

 

 

Enable Local Call Features: No

 

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Advanced Features κάνουμε την αλλαγή:

 

 

BLF Call-pickup Prefix: *0

 

  • Στην καρτέλα Settings > Preferences > Date and Time κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

 

 

NTP Server: gr.pool.ntp.org

Time Zone: GMT +02:00 (Helsinki, Athens, Tallinn)

Date Display Format: dd-mm-yyyy

Time Display Format: 24 Hour

Show Date on Status Bar: Yes

 

  • Στην καρτέλα Maintenance > Upgrade and Provisioning κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

 

 

Firmware Server Path: firmware.grandstream.com

 

Εφόσον έχετε ρυθμίσει όλα τα παραπάνω πεδία πατάτε Save and Apply, στη συνέχεια πατάτε το κουμπί Start στο πεδίο Uprade Firmware.

 

 

H συσκευή σας είναι έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!

 

 

Troubleshooting Tips #

 

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα στην λειτουργία της τηλεφωνίας σας παρακαλούμε αλλάξτε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας κατά τον αναφερόμενο τρόπο.

 

  • Στην καρτέλα Account > General Settings στο πεδίο SIP Server αντί για voips.modulus.gr συμπληρώστε voips.modulus.gr:6050
  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings, στο πεδίο Local SIP Port αντικαταστήστε το 5060 με 46000. Για το Account 2, εάν το χρησιμοποιείτε εισάγετε 46001 αντίστοιχα (+1), καθώς οι εσωτερικές θύρες δεν πρέπει να είναι οι ίδιες για τους δυο λογαριασμούς.

 

Σε περίπτωση που θέλετε να ορίσετε εκτροπή μέσω του τηλεφώνου κάνοντας χρήση της συντόμευσης *21* θα χρειαστεί να προβείτε σε μια ακόμη ενέργεια.

 

Στην καρτέλα Account > Account 1 (ή όποιο άλλο χρησιμοποιείτε) > Call Settings θα απενεργοποιήσετε την επιλογή Use # as Dial Key και στο πεδίο Dial Plan θα αντικαταστήσετε το προϋπάρχων dial plan με το παρακάτω:

 

{ x+ | *x+ | *xx*x+ | #xx#| *xx*xxx# | *xx*xxxxxxxxxx# | xxxxxxxxxx | xxx | xxxx }

 

Μετά την αλλαγή της εν λόγω ρύθμισης μπορείτε να ορίσετε εκτροπή απευθείας από την συσκευή σας εισάγοντας το *21*ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ# (όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο δεκαψήφιος αριθμός στον οποίον θέλετε να πηγαίνουν οι κλήσεις) και να την απενεργοποιήσετε ξανά μέσω του #21#.

 

 

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset) #

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, πατάτε το πλήκτρο MENU και στη συνέχεια επιλέγετε στην οθόνη το πεδίο System ή Config (ανάλογα με το μοντέλο).

 

Έπειτα βρίσκετε την επιλογή Factory Reset και πατάτε το ΟΚ. Η συσκευή θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.