Grandstream GRP series
Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων (Reset).
Σύνδεση συσκευής #
Συνδέουμε την συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο.
Από τα πλήκτρα του τηλεφώνου πατάμε το κουμπί που φαίνεται στη παρακάτω εικόνα .Στη συνέχεια πάμε στη καρτέλα Status -> Network Status. Στην οθόνη του τηλεφώνου παρατηρούμε την IP ( πχ 192.168.1.10).
Είσοδος στο διαχειριστικό #
Ανοίγουμε έναν Web Browser ( πχ Firefox, Chrome ),πληκτρολογούμε την IP ( πχ 192.168.1.10) που είδαμε στην οθόνη του τηλεφώνου μας και κάνουμε login με username: admin και password τον κωδικό που αναγράφεται στο αυτοκόλλητο, στο κάτω μέρος της συσκευής.
Ρυθμίσεις συσκευής #
Για να πραγματοποιήσουμε την είσοδο στο διαχειριστικό σύστημα της συσκευής, θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο κωδικό πρόσβασης.
Προσοχή! Θα πρέπει ο κωδικός πρόσβασης να φυλαχθεί, καθώς θα τον χρειαστείτε σε περίπτωση που απαιτηθούν αλλαγές στις ρυθμίσεις της συσκευής.
Active Account: Yes
Account Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες ή modulus
SIP Server: voips.modulus.gr
SIP User ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate Password: Το PASSWORD του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με SMS
Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες
- Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings κάνουμε τις αλλαγές:
Register Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με την συσκευή)
Subscribe Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με τη συσκευή)
- Στην καρτέλα Account 1 > SIP Settings > Custom SIP Headers απενεργοποιούμε όλα τα Custom SIP Headers όπως στην παρακάτω εικόνα:
Use Privacy Header: No
Use P-Preferred-Identity Header: No
Use X-Grandstream-PBX Header: No
Use P-Access-Network-Info Header: No
Use P-Emergency-Info Header: No
- Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Security Settings κάνουμε την αλλαγή:
Accept Incoming SIP from Proxy Only: Yes
- Στην καρτέλα Account > Audio Settings κάνουμε τις αλλαγές:
Preferred Vocoder – choice 1: G.722 (wide band)
Preferred Vocoder – choice 2: PCMA
Preferred Vocoder – choice 3: G.729A/B
Preferred Vocoder – choice 4: G.729A/B
Preferred Vocoder – choice 5: G.729A/B
Preferred Vocoder – choice 6: G.729A/B
Preferred Vocoder – choice 7: G.729A/B
Preferred Vocoder – choice 8: G.729A/B
- Στην καρτέλα Account > Call Settings κάνουμε την αλλαγή:
Key As Send: Disabled
- Στην καρτέλα Account > Feature Codes κάνουμε την αλλαγή:
Enable Local Call Features: No
- Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Advanced Features κάνουμε την αλλαγή:
BLF Call-pickup Prefix: *0
- Στην καρτέλα Settings > Preferences > Date and Time κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:
NTP Server: gr.pool.ntp.org
Time Zone: GMT +02:00 (Helsinki, Athens, Tallinn)
Date Display Format: dd-mm-yyyy
Time Display Format: 24 Hour
Show Date on Status Bar: Yes
- Στην καρτέλα Maintenance > Upgrade and Provisioning κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:
Firmware Server Path: firmware.grandstream.com
Εφόσον έχετε ρυθμίσει όλα τα παραπάνω πεδία πατάτε Save and Apply, στη συνέχεια πατάτε το κουμπί Start στο πεδίο Uprade Firmware.
H συσκευή σας είναι έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!
Troubleshooting Tips #
Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα στην λειτουργία της τηλεφωνίας σας παρακαλούμε αλλάξτε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας κατά τον αναφερόμενο τρόπο.
- Στην καρτέλα Account > General Settings στο πεδίο SIP Server αντί για voips.modulus.gr συμπληρώστε voips.modulus.gr:6050
- Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings, στο πεδίο Local SIP Port αντικαταστήστε το 5060 με 46000. Για το Account 2, εάν το χρησιμοποιείτε εισάγετε 46001 αντίστοιχα (+1), καθώς οι εσωτερικές θύρες δεν πρέπει να είναι οι ίδιες για τους δυο λογαριασμούς.
Σε περίπτωση που θέλετε να ορίσετε εκτροπή μέσω του τηλεφώνου κάνοντας χρήση της συντόμευσης *21* θα χρειαστεί να προβείτε σε μια ακόμη ενέργεια.
Στην καρτέλα Account > Account 1 (ή όποιο άλλο χρησιμοποιείτε) > Call Settings θα απενεργοποιήσετε την επιλογή Use # as Dial Key και στο πεδίο Dial Plan θα αντικαταστήσετε το προϋπάρχων dial plan με το παρακάτω:
{ x+ | *x+ | *xx*x+ | #xx#| *xx*xxx# | *xx*xxxxxxxxxx# | xxxxxxxxxx | xxx | xxxx }
Μετά την αλλαγή της εν λόγω ρύθμισης μπορείτε να ορίσετε εκτροπή απευθείας από την συσκευή σας εισάγοντας το *21*ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ# (όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο δεκαψήφιος αριθμός στον οποίον θέλετε να πηγαίνουν οι κλήσεις) και να την απενεργοποιήσετε ξανά μέσω του #21#.
Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset) #
Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, πατάτε το πλήκτρο MENU και στη συνέχεια επιλέγετε στην οθόνη το πεδίο System ή Config (ανάλογα με το μοντέλο).
Έπειτα βρίσκετε την επιλογή Factory Reset και πατάτε το ΟΚ. Η συσκευή θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.