Τι είναι το QueueMetrics;
Το QueueMetrics Call Center Stats είναι ένα εργαλείο αναφοράς τηλεφωνικών κέντρων, για τηλεφωνικά συστήματα που βασίζονται σε Asterisk. Διαθέτει όλες τις αναλύσεις και τις μετρήσεις τηλεφωνικών κέντρων που χρειάζεσαι, για να παρακολουθείς τι συμβαίνει στην επικοινωνία της εταιρείας σου, οποιαδήποτε στιγμή. Real-tιme data ή ιστορικά δεδομένα κλήσεων, είναι όλα στα χέρια σου.
Αναλυτικά Δεδομένα
Call Analytics Σε Ένα Κλικ
Πόσες κλήσεις απαντήθηκαν αυτόν τον μήνα; Ποιες είναι οι ώρες και οι ημέρες αιχμής; Ποιο είναι το abandonment rate;
Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που έχουν καθημερινά οι supervisors και οι managers τηλεφωνικών κέντρων.
Με το QueueMetrics μπορείς να έχεις τις απαντήσεις σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις μέσω σχετικών dashboards, log αναζητήσεων και reports και να έχεις πρόσβαση σε real-time ή παρελθοντικά call analytics.
Θες να χρησιμοποιήσεις τα δικά σου call center metrics; Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να προσαρμόσεις τα reports σου με βάση τα δικά σου metrics.
Εποπτεία
Ιδανικό Για Εποπτεία
Με το QueueMetrics οι supervisors έχουν διαθέσιμα όλα τα analytics & metrics που χρειάζονται, για να μπορούν να αξιολογούν την απόδοση των agents και του επιπέδου της εξυπηρέτησης πελατών.
Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να ακούνε live τις κλήσεις και να εντοπίζουν σημεία βελτίωσης για τους agents, να καθοδηγήσουν έναν agent σε πραγματικό χρόνο “ψιθυρίζοντας” του χρήσιμα σχόλια ή και να επέμβουν εκτάκτως σε κλήσεις αφαιρώντας ή προσθέτοντας έναν agent.
Προγραμματισμένα Reports
Τετάρτη Στις 3 Έχει Analytics
Θα ήθελες να λαμβάνεις συγκεκριμένα reports σχετικά με τη δραστηριότητα του call center κάθε Τετάρτη μεσημέρι; Υπάρχει τρόπος!
Με το QueueMetrics μπορείς να προγραμματίσεις να λαμβάνεις συγκεκριμένα reports στο email σου, συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.
Έτσι, ακόμα και να ξεχάσεις να τσεκάρεις τα analytics του call centre μέσα στην εβδομάδα, το email με τα scheduled reports θα λειτουργήσει ως υπενθύμιση.
Έξυπνες Ειδοποιήσεις
Παρακολούθηση Call Center Metrics
Θες να ενημερώνεσαι όταν οι πελάτες περιμένουν παραπάνω από 1 λεπτό στην αναμονή ή σε όρους “τηλεφωνικού κέντρου” πότε το ASA (average speed of answer) είναι παραπάνω από 1 λεπτό;
Παρακολούθησε εύκολα την απόδοση όλων των σημαντικών metrics εξυπηρέτησης πελατών δημιουργώντας smart alerts στα reports που θα σε ενημερώνουν πότε ένα call center metric έχει υπερβεί τη μέγιστη επιτρεπτή τιμή που θα έχεις ορίσει.
Έτσι θα μπορείς να είσαι ενήμερος για την απόδοση των ΚPIs έξυπνα και αυτοματοποιημένα και να εντοπίζεις τυχόν αποκλίσεις και προβλήματα το συντομότερο δυνατόν.