Πως μπορούμε να βοηθήσουμε;

PrestaShop Integration

Κοινοποιήστε

 

Αυτό το άρθρο περιέχει οδηγίες για την εγκατάσταση του plugin και τη χρήση των υπηρεσιών της modulus Messaging Platform (mMP) για την αποστολή SMS και Viber μηνυμάτων μέσω της πλατφόρμας PrestaShop.

Σημείωση: Πριν προχωρήσετε στην εγκατάσταση του plugin, βεβαιωθείτε ότι έχετε ενεργό λογαριασμό στο mMP.

Για να κατεβάσετε το αρχείο εγκατάστασης για εκδόσεις PrestaShop 1.7.X, πατήστε  [εδώ].

Για να κατεβάσετε το αρχείο εγκατάστασης για εκδόσεις PrestaShop 8.1.X, πατήστε  [εδώ].


Πριν προχωρήσετε, βεβαιωθείτε πως έχετε ολοκληρώσει την έκδοση API κλειδιού όπως περιγράφεται ΕΔΩ.

 

Οδηγός Εγκατάστασης PrestaShop Plugin


Προσθήκη Plugin

Αφού εξασφαλίσετε ότι έχετε λογαριασμό στο mMP, προχωρήστε στην εγκατάσταση του plugin.

Για την εγκατάσταση του module, πηγαίνετε στα Πρόσθετα → Διαχείριση Προσθέτων και πατήστε το κουμπί “Ανεβάστε ένα πρόσθετο”.

Αφού επιλέξετε το αρχείο zip σας, η εγκατάσταση θα ξεκινήσει.


Αφού το αρχείο εγκατασταθεί επιτυχώς, πατήστε “Διαμόρφωση” για να ξεκινήσετε την πλοήγηση στο module.

 

Ρυθμίσεις

Στην καρτέλα Ρυθμίσεις (Εικόνα 9), θα χρειαστεί να εισάγετε τα στοιχεία API URL, API Token και Sender ID (ανατρέξτε στην προηγούμενη ενότητα). Επίσης, θα σας ζητηθεί να επιλέξετε από το πεδίο Routing Option μία από τις παρακάτω επιλογές:

  • SMS: Για αποστολή μόνο SMS.
  • Viber: Για αποστολή μόνο Viber μηνυμάτων.
  • Viber2SMS: Για χρήση και των δύο routes, με προτεραιότητα στην αποστολή Viber μηνύματος. Αν αποτύχει, θα γίνει προσπάθεια αποστολής SMS.

 




Εικόνα 9 – Ρυθμίσεις

Αφού αποθηκεύσετε τα παραπάνω στοιχεία, μπορείτε να ελέγξετε την ορθότητα της συμπλήρωσης στέλνοντας ένα δοκιμαστικό μήνυμα από το tab “Test SMS” (Εικόνα 10).

 

Εικόνα 10 – Test SMS

Λειτουργίες Plugin PrestaShop


Λειτουργία BackInStock

Ο μηχανισμός BackInStock επιτρέπει στους πελάτες σας να καταχωρούν το τηλέφωνό τους στη σελίδα προϊόντων που είναι εκτός αποθέματος και να λαμβάνουν ενημερωτικά μηνύματα όταν τα προϊόντα γίνονται ξανά διαθέσιμα.

Το περιεχόμενο του μηνύματος είναι παραμετρικό, και έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε αν θα περιλαμβάνει ή όχι το link της σελίδας του προϊόντος. Η ενεργοποίηση και παραμετροποίηση αυτής της λειτουργίας πραγματοποιείται στην ενότητα Ρυθμίσεις.


 

Δημιουργία Προτύπων

Τα πρότυπα είναι αποθηκευμένα μηνύματα που εμφανίζονται στις οθόνες αποστολής μηνυμάτων. Σκοπός τους είναι η εξοικονόμηση χρόνου κατά τη σύνταξη των μηνυμάτων και η διασφάλιση ομοιογένειας στην επικοινωνία με τους πελάτες.

Επιπλέον, τα πρότυπα είναι διαθέσιμα για αποστολή κατά την εναλλαγή της κατάστασης μιας παραγγελίας. Η παραμετροποίηση των προτύπων πραγματοποιείται στην ενότητα Πρότυπα.



 

Καταστάσεις Παραγγελιών

Η λειτουργία “Καταστάσεις Παραγγελιών” σας επιτρέπει να ορίσετε προκαθορισμένα μηνύματα που θα λαμβάνει ο πελάτης όταν η παραγγελία του αλλάζει κατάσταση.

Μπορείτε να συμπεριλάβετε συγκεκριμένα status και να αγνοήσετε άλλα, επιτυγχάνοντας έτσι τη βέλτιστη επικοινωνία. Η παραμετροποίηση των προτύπων πραγματοποιείται στην ενότητα Καταστάσεις Παραγγελιών.

 

Αποστολή Μηνυμάτων ανά Παραγγελία

Με τη λειτουργία αποστολής μηνυμάτων ανά παραγγελία, μπορείτε να στείλετε χειροκίνητα ένα μήνυμα, είτε επιλέγοντας από τα πρότυπα που έχετε δημιουργήσει είτε γράφοντας και στέλνοντας ένα νέο μήνυμα στον πελάτη που πραγματοποίησε την παραγγελία.

Επιπλέον, έχετε πρόσβαση στο ιστορικό μηνυμάτων και τη δυνατότητα επαναποστολής ενός μηνύματος. Η οθόνη διαχείρισης παραγγελιών είναι διαθέσιμη στη σελίδα Παραγγελίες → Παραγγελίες, όπου μπορείτε να επιλέξετε μια συγκεκριμένη παραγγελία.







 

Μαζική Αποστολή Μηνυμάτων

Η λειτουργία μαζικής αποστολής μηνυμάτων σας επιτρέπει να επικοινωνείτε μαζικά με το πελατολόγιο της πλατφόρμας, στέλνοντας το περιεχόμενο που επιθυμείτε. Υπάρχει διαχωρισμός του πελατολογίου σε εγγεγραμμένους και guest χρήστες, προσφέροντας επιπλέον ευελιξία.

Κατά την αποστολή μηνυμάτων, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα διαθέσιμα πρότυπα. Επίσης, στην οθόνη αυτή μπορείτε να δείτε το ιστορικό μηνυμάτων για κάθε πελάτη και να έχετε τη δυνατότητα μεμονωμένης αποστολής. Η οθόνη αποστολής μαζικών μηνυμάτων είναι διαθέσιμη στην ενότητα Μαζική Αποστολή.


 

Χρονοπεριορισμός Μηνυμάτων

Η λειτουργία “Χρονοπεριορισμός μηνυμάτων” σας επιτρέπει να ελέγχετε το χρονικό διάστημα κατά το οποίο δεν θα αποστέλλονται ενημερωτικά μηνύματα. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται ότι οι πελάτες της πλατφόρμας δεν θα λαμβάνουν μηνύματα σε ακατάλληλες ώρες και δεν θα ενοχλούνται.

Τα μηνύματα προς αποστολή θα δρομολογηθούν αυτόματα από το σύστημα εντός του καθορισμένου χρονικού πλαισίου. Η ενεργοποίηση και παραμετροποίηση της λειτουργίας γίνεται στην ενότητα Χρονοπεριορισμός.

 

Βρήκατε χρήσιμο αυτό το άρθρο;

Ευχαριστούμε!