{[{resultsCount}]} {[{resultsWord}]}

Grandstream GRP series

  • Δημοσιεύτηκε : 08/03/2021
  • Τελευταία ανανέωση : 26/03/2021

grp_pr_image.jpg


Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκεται ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων(Reset).

Σύνδεση συσκευής

Συνδέουμε την συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο.

Από τα πλήκτρα του τηλεφώνου πατάμε το κουμπί που φαίνεται στη παρακάτω εικόνα .Στη συνέχεια πάμε στη καρτέλα Status -> Network Status. Στην οθόνη του τηλεφώνου παρατηρούμε την IP ( πχ 192.168.1.10 ).

GRP2602_frontv2.png

Είσοδος στο διαχειριστικό

Ανοίγουμε έναν Web Browser ( πχ Firefox, Chrome ),πληκτρολογούμε την IP ( πχ 192.168.1.10 ) που είδαμε στην οθόνη του τηλεφώνου μας και κάνουμε login με username: admin και password το κωδικό που αναγράφεται στο αυτοκόλλητο, στο κάτω μέρος της συσκευής.

IMG_20210324_112444.jpg

Ρυθμίσεις συσκευής

Για να πραγματοποιήσουμε την είσοδο στο διαχειριστικό σύστημα της συσκευής, θα πρέπει να δημιουργήσουμε ένα καινούργιο κωδικό πρόσβασης.

GRP1.jpg

Προσοχή! θα πρέπει o κωδικός πρόσβασης να φυλαχθεί , καθώς θα τον χρειαστείτε σε περίπτωση που απαιτηθούν αλλαγές στις ρυθμίσεις της συσκευής.

  • Στην καρτέλα Account > General Settings κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

grp2.jpg

Active Account: Yes
Account Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες ή modulus
SIP Server: voips.modulus.gr
SIP User ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate ID: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Authenticate Password: Το PASSWORD του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με SMS
Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings κάνουμε τις αλλαγές:

GRP5.jpg

Register Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με την συσκευή)
Subscribe Expiration: 3 λεπτά ή 180 δευτερόλεπτα (ανάλογα με την συσκευή)

  • Στην καρτέλα Account 1 > SIP Settings > Custom SIP Headers απενεργοποιούμε όλα τα Custom SIP Headers όπως στην παρακάτω εικόνα:

grp3.jpg

Use Privacy Header: No
Use P-Preferred-Identity Header: No
Use X-Grandstream-PBX Header: No
Use P-Access-Network-Info Header: No
Use P-Emergency-Info Header: No

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Security Settings κάνουμε την αλλαγή:

GRP7.jpg

Accept Incoming SIP from Proxy only: Yes

  • Στην καρτέλα Account > Audio Settings κάνουμε τις αλλαγές:

GRP8.jpg

Preferred Vocoder - choice 1: G.722 (wide band)
Preferred Vocoder - choice 2: PCMA
Preferred Vocoder - choice 3: G.729A/B
Preferred Vocoder - choice 4: G.729A/B
Preferred Vocoder - choice 5: G.729A/B
Preferred Vocoder - choice 6: G.729A/B
Preferred Vocoder - choice 7: G.729A/B
Preferred Vocoder - choice 8: G.729A/B

  • Στην καρτέλα Account > Call Settings κάνουμε την αλλαγή:

grp4.png

Key As Send: Disabled

  • Στην καρτέλα Account > Feature Codes κάνουμε την αλλαγή:

grp5.png

Enable Local Call Features: No

  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Advanced Features κάνουμε την αλλαγή:

GRP12.jpg

BLF Call-pickup Prefix: *0

  • Στην καρτέλα Settings > Preferences > Date and Time κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

GRP13.jpg

NTP Server: gr.pool.ntp.org
Time Zone:
GMT +02:00 (Helsinki, Athens, Tallinn)
Date Display Format: dd-mm-yyyy
Time Display Format: 24 Hour
Show Date on Status Bar: Yes

  • Στην καρτέλα Maintenance > Upgrade and Provisioning κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

GRP14.jpg

Firmware Server Path: firmware.grandstream.com

Εφόσον έχετε ρυθμίσει όλα τα παραπάνω πεδία πατάτε Save and Apply, στη συνέχεια πατάτε το κουμπί Start στο πεδίο Uprade Firmware.

GRP15.jpg


H συσκευή σας είναι έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!

Troubleshooting Tips

Σε περίπτωση που αντιμετωπίζετε προβλήματα στην λειτουργία της τηλεφωνίας σας παρακαλούμε αλλάξτε τις ρυθμίσεις της συσκευής σας κατά τον αναφερόμενο τρόπο.

  • Στην καρτέλα Account > General Settings στο πεδίο SIP Server αντί για voips.modulus.gr συμπληρώστε voips.modulus.gr:6050
  • Στην καρτέλα Account > SIP Settings > Basic Settings, στο πεδίο Local SIP Port αντικαταστήστε το 5060 με 46000. Για το Account 2, εάν το χρησιμοποιείτε εισάγετε 46001 αντίστοιχα (+1), καθώς οι εσωτερικές θύρες δεν πρέπει να είναι οι ίδιες για τους δυο λογαριασμούς.


Σε περίπτωση που θέλετε να ορίσετε εκτροπή μέσω του τηλεφώνου κάνοντας χρήση της συντόμευσης *21* θα χρειαστεί να προβείτε σε μια ακόμη ενέργεια.

Στην καρτέλα Account > Account 1 (ή όποιο άλλο χρησιμοποιείτε) > Call Settings θα απενεργοποιήσετε την επιλογή Use # as Dial Key και στο πεδίο Dial Plan θα αντικαταστήσετε το προϋπάρχων dial plan με το παρακάτω:

{ x+ | *x+ | *xx*x+ | #xx#| *xx*xxx# | *xx*xxxxxxxxxx# | xxxxxxxxxx | xxx | xxxx }

Μετά την αλλαγή της εν λόγω ρύθμισης μπορείτε να ορίσετε εκτροπή απευθείας από την συσκευή σας εισάγοντας το *21*ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ# (όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο δεκαψήφιος αριθμός στον οποίον θέλετε να πηγαίνουν οι κλήσεις) και να την απενεργοποιήσετε ξανά μέσω του #21#.

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, πατάτε το πλήκτρο MENU και στη συνέχεια επιλέγετε στην οθόνη το πεδίο System ή Config (ανάλογα με το μοντέλο). Έπειτα βρίσκετε την επιλογή Factory Reset και πατάτε το ΟΚ. Η συσκευή θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.