Asternic PBX Call Statistics

Όλα τα statistics του τηλεφωνικού σας κέντρου σε μια εφαρμογή

Unleash the real power of call centre analytics

Call Centre analytics

Data is the new gold

Πόσες κλήσεις απαντήθηκαν αυτόν τον μήνα; Ποιες είναι οι ώρες και οι ημέρες αιχμής; Τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο τηλεφωνικό σας κέντρο;

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που έχουν καθημερινά οι supervisor και οι managers τηλεφωνικών κέντρων οι οποίες μπορούν πλέον να απαντήθουν γρήγορα μέσω σχετικών αναζητήσεων, dashboards και reports.

Με το Asternic μπορείτε να έχετε απαντήσεις σε τέτοιες ερωτήσεις όχι μόνο για δεδομένα παρελθοντικού αλλά και για δεδομένα πραγματικού χρόνου (real time data). Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας reports ή να χρησιμοποιήσετε τα έτοιμα διαθέσιμα reports.

Smart Alerts

Smart Alerts για έξυπνη παρακολούθηση των ΚPIs

Θα θέλατε να μάθετε πότε οι πελάτες σας περιμένουν περισσότερα από 30 δευτερόλεπτα στην αναμονή;

Με το Asternic μπορείτε να προγραμματίσετε να λαμβάνετε έξυπνες ειδοποιήσεις που θα υποδεικνύουν πότε υπάρχει κακή απόδοση σε μια συγκεκριμένη μεταβλητή που υπερβαίνει μια συγκεκριμένη τιμή που θα έχετε ορίσει.

Ετσι, θα μπορείτε να παρακολουθείτε την απόδοση του τηλεφωνικού κέντρου έξυπνα και αυτοματοποιημένα, σύμφωνα με τα ΚPIs σας και να εντοπίζετε τυχόν αποκλίσεις και προβληματα το συντομότερο δυνατόν.

Εύκολη Εποπτεία

Oι supervisors λατρεύουν το Asternic

Με το Asternic οι supervisors μπορούν να βλέπουν λεπτομέρειες και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις κλήσεις του τηλεφωνικού κέντρου, ακόμα και σε πραγματικό χρόνο.

Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να ακούσουν μια κλήση (spy) ή να καθοδηγήσουν τον agent κατά την διάρκεια μιας κλήσης μέσω του call whispering feature, όπου ο manager μπορεί να μιλήσει στον agent κατά την διάρκεια μιας κλήσης χωρίς φυσικά να τον ακούει ο πελάτης.

Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να ακούσουν μια κλήση αν έχει ηχογραφηθεί από το τηλεφωνικό κέντρο.

Scheduled Reports

Saturday morning is for analytics

Θα θέλατε να λαμβάνετε συγκεκριμένα reports σχετικά με την δραστηριότητα του call centre κάθε Σάββατο στις 11? Υπάρχει τρόπος!

Μπορείτε να προγραμματίσετε να λαμβάνετε συγκεκριμένα reports στο email σας συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Έτσι, ακόμα και να ξεχάσετε να τσεκάρετε τα analytics του call centre μέσα στην εβδομάδα, το email με τα scheduled reports θα σας το υπενθυμίσει.

Έχεις ερωτήσεις ή θες να ενεργοποιήσεις την υπηρεσία;

Χαρακτηριστικά

User Management

Το εργαλείο διαχείρισης χρηστών επιτρέπει την δημιουργία ή διαγραφή χρηστών. Επίσης επιτρέπει τον καθορισμό των δικαιωμάτων τους (permission levels) σε επίπεδα user, admin, agent, ή και supervisor καθώς και την μεταβολή των παραπάνω αν χρειαστεί. Κάθε χρήστης μπορεί να λάβει πολλαπλούς ρόλους.

Permission Management

Το Asternic Call Center Stats PRO διαθέτει δικό του σύστημα διαχείρισης πρόσβασης (access system), το οποίο επιτρέπει στον διαχειριστή να αναθέσει συγκεκριμένα queues ή agents ανά χρήστη ή και να του περιορίσει την πρόσβαση σε συγκεκριμένα reports ή ενέργειες μέσω του token based ACL συστήματος.

Predefined Reports

Στο Asternic υπάρχουν ετοιμα διαθέσιμα reports με αναλυτική αναφορά όπως τον διαμοιρασμό κλήσεων (call distribution), τις απαντημένες κλήσεις και τις αναπάντητες κλήσεις ανά queue, μήνα, URL, εβδομάδα, ημέρα, ώρα, συγκεκριμένη ημέρα της εβδομάδας.

Report Designer

Μπορείτε να προσαρμόσετε τα reports βάσει δικών σας metrics και formulas, απευθείας μέσω του Report Designer, χωρίς να χρειάζoνται προγραμματιστικές παρεμβάσεις.

Spy Calls

Με το spy feature, δίνεται η δυνατότητα σε ένα χρήστη να ακούσει μια κλήση (spy) σε πραγματικό χρόνο. Αυτό το χαρακτηριστικό είναι χρήσιμο για τους supervisors και managers αλλά και για τους νέους εργαζόμενους σε ένα call centre.

Whisper

Oι supervisors/managers μπορούν να καθοδηγήσουν σε πραγματικό χρόνο τον agent κατά την διάρκεια μιας κλήσης, "ψιθυρίζοντας" του κάποια σχόλια ή προτάσεις μέσω της μεθόδου whisper. Φυσικά, ο πελάτης που ομιλεί εκείνη την στιγμή με τον agent δεν ακούει τον manager/supervisor.

Call Recording

Όλες οι κλήσεις ηχογραφούνται αυτόματα, και έτσι ένας χρήστης μπορεί να ακούσει μια κλήση που έχει ήδη πραγματοποιηθεί ή να την κατεβάσει σε ένα mp3 αρχείο.

Realtime Data

Με το Asternic μπορείτε να βλέπετε λεπτομέρειες και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τις κλήσεις του τηλεφωνικού κέντρου σε πραγματικό χρόνο, όπως την δραστηριότητα των agents ή τις κλήσεις σε αναμονή.

Inline Help

Με το inline help, μπορείτε να βλέπετε αναλυτικές επεξηγήσεις για κάθε στάδιο δρομολόγησης της κλήσης σε κάθε queue τοποθετώντας τον κέρσορα (mouse hover) πάνω από το πεδιο που σας ενδιαφέρει.

Search Form

H φόρμα αναζήτησης (search form) σας επιτρέπει να αναζητησετε στοιχεία για μια συγκεκριμένη κλήση πραγματοποιώντας αναζήτηση κατά Caller Id, Agent, Queue, διάρκεια κλήσης, μοναδικό αναγνωριστικό και εύρος ημερομηνιών.

Pdf & CSV Export

Έχετε την επιλογή να κατεβάσετε οποιαδήποτε δεδομένα χρειάζεστε σε ένα αναλυτικό report σε PDF (για εύκολη αναπαράσταση με χρώματα) ή σε CSV (για εύκολη επεξεργασία των στοιχείων στα κελιά)

Scheduled Reports & Alarms

Προγραμματίσετε να λαμβάνετε συγκεκριμένα reports στο e-mails σας συγκεκριμένες ημέρες και ώρες ή ειδικές ειδοποίησεις αν η τιμή μιας μεταβλητής στο report έχει ξεπεράσει κάποιον προ ρυθμισμένο όριο.

Θέλετε να επικοινωνήσουμε μαζί σας;

Άμεση επικοινωνία με εκπρόσωπό μας