• Λύσεις  / VoIP PBXs / QueueMetrics

    QueueMetrics

    Ενημερώσου σε πραγματικό χρόνο για τη δραστηριότητα του asterisk-based τηλεφωνικού σου κέντρου. Δημιούργησε reports, ρύθμισε τις ειδοποιήσεις σου και κεφαλαιοποίησε τη δύναμη των αναλυτικών δεδομένων του τηλεφωνικού σου κέντρου, για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου.

    QueueMetrics_call_center_stats_by_modulus

Τι είναι το QueueMetrics;

Το QueueMetrics Call Center Stats είναι ένα εργαλείο αναφοράς τηλεφωνικών κέντρων, για τηλεφωνικά συστήματα που βασίζονται σε Asterisk. Διαθέτει όλες τις αναλύσεις και τις μετρήσεις τηλεφωνικών κέντρων που χρειάζεσαι, για να παρακολουθείς τι συμβαίνει στην επικοινωνία της εταιρείας σου, οποιαδήποτε στιγμή. Real-tιme data ή ιστορικά δεδομένα κλήσεων, είναι όλα στα χέρια σου.

Συνδυασμός Υπεροχής !

Συνδύασε την απεριόριστη ελευθερία της asterisk-based επικοινωνιακής πλατφόρμας FreePBX, με real-time intelligence από το QueueMetrics.

FreePBX

Αναλυτικά Δεδομένα

Call Analytics Σε Ένα Κλικ

Πόσες κλήσεις απαντήθηκαν αυτόν τον μήνα; Ποιες είναι οι ώρες και οι ημέρες αιχμής; Ποιο είναι το abandonment rate;

Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που έχουν καθημερινά οι supervisors και οι managers τηλεφωνικών κέντρων.

Με το QueueMetrics μπορείς να έχεις τις απαντήσεις σε όλες τις παραπάνω ερωτήσεις μέσω σχετικών dashboards, log αναζητήσεων και reports και να έχεις πρόσβαση σε real-time ή παρελθοντικά call analytics.

Θες να χρησιμοποιήσεις τα δικά σου call center metrics; Κανένα πρόβλημα! Μπορείς να προσαρμόσεις τα reports σου με βάση τα δικά σου metrics.

real_time_στατιστικα_δεδομενα_τηλεφωνικου_κεντρου

Εποπτεία

Ιδανικό Για Εποπτεία

Με το QueueMetrics οι supervisors έχουν διαθέσιμα όλα τα analytics & metrics που χρειάζονται, για να μπορούν να αξιολογούν την απόδοση των agents και του επιπέδου της εξυπηρέτησης πελατών.

Επίσης, τους δίνεται η δυνατότητα να ακούνε live τις κλήσεις και να εντοπίζουν σημεία βελτίωσης για τους agents, να καθοδηγήσουν έναν agent σε πραγματικό χρόνο “ψιθυρίζοντας” του χρήσιμα σχόλια ή και να επέμβουν εκτάκτως σε κλήσεις αφαιρώντας ή προσθέτοντας έναν agent.

λειτουργια_call_whispering_modulus

Προγραμματισμένα Reports

Τετάρτη Στις 3 Έχει Analytics

Θα ήθελες να λαμβάνεις συγκεκριμένα reports σχετικά με τη δραστηριότητα του call center κάθε Τετάρτη μεσημέρι; Υπάρχει τρόπος!

Με το QueueMetrics μπορείς να προγραμματίσεις να λαμβάνεις συγκεκριμένα reports στο email σου, συγκεκριμένες ημέρες και ώρες.

Έτσι, ακόμα και να ξεχάσεις να τσεκάρεις τα analytics του call centre μέσα στην εβδομάδα, το email με τα scheduled reports θα λειτουργήσει ως υπενθύμιση.

αναλυτικα_δεδομενα_κλησεων_τηλ_κεντρου

Έξυπνες Ειδοποιήσεις

Παρακολούθηση Call Center Metrics

Θες να ενημερώνεσαι όταν οι πελάτες περιμένουν παραπάνω από 1 λεπτό στην αναμονή ή σε όρους “τηλεφωνικού κέντρου” πότε το ASA (average speed of answer) είναι παραπάνω από 1 λεπτό;

Παρακολούθησε εύκολα την απόδοση όλων των σημαντικών metrics εξυπηρέτησης πελατών δημιουργώντας smart alerts στα reports που θα σε ενημερώνουν πότε ένα call center metric έχει υπερβεί τη μέγιστη επιτρεπτή τιμή που θα έχεις ορίσει.

Έτσι θα μπορείς να είσαι ενήμερος για την απόδοση των ΚPIs έξυπνα και αυτοματοποιημένα και να εντοπίζεις τυχόν αποκλίσεις και προβλήματα το συντομότερο δυνατόν.

metrics_kpis_τηλεφωνικου_κεντρου_απο_τη_modulus

Ενδιαφέρεσαι για το QueueMetrics;

Ένας εκπρόσωπος μας είναι εδώ για εσένα.


λογότυπο-modulus
espa