Call Centre analytics
Data is the new gold
Πόσες κλήσεις απαντήθηκαν αυτόν τον μήνα; Ποιες είναι οι ώρες και οι ημέρες αιχμής; Τι συμβαίνει αυτή τη στιγμή στο τηλεφωνικό σας κέντρο;
Αυτές είναι μόνο μερικές από τις ερωτήσεις που έχουν καθημερινά οι supervisor και οι managers τηλεφωνικών κέντρων οι οποίες μπορούν πλέον να απαντήθουν γρήγορα μέσω σχετικών αναζητήσεων, dashboards και reports.
Με το Asternic μπορείτε να έχετε απαντήσεις σε τέτοιες ερωτήσεις όχι μόνο για δεδομένα παρελθοντικού αλλά και για δεδομένα πραγματικού χρόνου (real time data). Επίσης μπορείτε να δημιουργήσετε τα δικά σας reports ή να χρησιμοποιήσετε τα έτοιμα διαθέσιμα reports.