{[{resultsCount}]} {[{resultsWord}]}

Yealink T2x-T3x series

  • Δημοσιεύτηκε : 13/06/2017
  • Τελευταία ανανέωση : 28/07/2022



Yealink T22 Series


Σύνδεση συσκευής

Συνδέουμε την συσκευή στο ρεύμα και στο δίκτυο.
Σε περίπτωση που η συσκευή βρίσκετε ήδη σε χρήση από άλλη υπηρεσία τηλεφωνίας, θα πρέπει πρώτα να ακολουθήσουμε τη διαδικασία επαναφοράς εργοστασιακών ρυθμίσεων(Reset).

Διαφορετικά συνεχίζουμε με τη παραμετροποίηση.
Από τα πλήκτρα του τηλεφώνου πατάμε το πλήκτρο ΟΚ. Στην οθόνη του τηλεφώνου βλέπουμε την διεύθυνση IP η οποία θα είναι της μορφής IPv4 = 192.168.1.X .

Yealink T22 Series Keypad

Είσοδος στο διαχειριστικό

Ανοίγουμε έναν browser και πληκτρολογούμε την IP ( για παράδειγμα 192.168.1.10 ) που είδαμε στην οθόνη του τηλεφώνου μας και κάνουμε login με username/password: admin/admin


Πριν ξεκινήσουμε την διαδικασία παραμετροποίησης, προτείνεται να επισκεφθούμε το Site του κατασκευαστή και να κάνουμε Firmware Update στην συσκευή μας.

Ρυθμίσεις συσκευής

  • Στην καρτέλα Account εισάγουμε τα στοιχεία, όπως φαίνονται στην παρακάτω εικόνα:
Yealink T22 Account

Line Active: Enabled
Label
: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες ή modulus
Display Name: το όνομα σας με λατινικούς χαρακτήρες
Register Name: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
User Name: To USERNAME του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με e-mail
Password: Το PASSWORD του modulus λογαριασμού σας το οποίο σας έχει αποσταλεί με SMS
Server Host: voips.modulus.gr
Port: 5060 ή 6050
Server Expires: 120

  • Στην καρτέλα Settings > Time & Date κάνουμε τις παρακάτω αλλαγές:

yealink-time.PNG

Time Zone: +2 Greece, Israel, Russia, Turkey, Ukraine...
Location: Greece(Athens)
Primary Server: gr.pool.ntp.org
Date Format: DD/MM/YYYY

  • Στην καρτέλα Settings -> Tones

Select Country: Greece

  • Στην καρτέλα Features > General Information

Accept SIP Trust Server Only: Enabled
Allow IP Call: Disabled
Key As Send: Disabled


Εφόσον έχετε ρυθμίσει όλα τα παραπάνω πεδία, η συσκευή σας είναι έτοιμη να δεχτεί και να πραγματοποιήσει κλήσεις!

Troubleshooting

Αν η συσκευή σας σταμάτησε να συνδέεται ξαφνικά, μπορείτε στο μενού Account-->Register-->Server Host Port να αλλάξετε την τιμή από 5060 στην 6050.
Εφόσον δεν επανέλθει μπορείτε στο μενού Settings-->SIP-->Local Port να αλλάξετε την τιμή από 5060 σε 46000.
Για κάθε επόμενη συσκευή στο ίδιο δίκτυο αυξάνετε τον αριθμό της πόρτας ανά δυο 46002,46004 κ.ο.κ.


Εάν η συσκευή σας δεν εκκινεί σωστά αλλά εμφανίζει το μήνυμα "trying to obtain provisioning request on bootup" στην οθόνη πατήστε το πλήκτρο ΟΚ > Menu > Settings > Advanced Settings και στο πεδίο password συμπληρώστε admin (αν έχετε ορίσει διαφορετικό κωδικό θα εισάγετε εκείνον).

Στην επόμενη οθόνη που θα εμφανίσει επιλέγετε Network > LLDP > Disable > Save, θα επιλέξετε το back και δυο επιλογές πιο κάτω πατάτε το Auto Provision > Delete > Save. Έπειτα επανεκκινείτε την συσκευή.


Εάν έχετε Yealink συσκευή που υποστηρίζει λειτουργία video βεβαιωθείτε πως στην καρτέλα Settings > Video > Video Setting η επιλογή Video Active είναι απενεργοποιημένη - Disabled.


Σε περίπτωση που θέλετε να ορίσετε εκτροπή μέσω του τηλεφώνου κάνοντας χρήση της συντόμευσης *21* θα χρειαστεί να προβείτε σε μια ακόμη ενέργεια.

Συγκεκριμένα στην καρτέλα Features > General Information > Key As Send θα επιλέξετε την επιλογή Disabled και Confirm για να εφαρμοστεί η αλλαγή.

Μετά την αλλαγή της εν λόγω ρύθμισης μπορείτε να ορίσετε εκτροπή απευθείας από την συσκευή σας εισάγοντας το *21*ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ# (όπου ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ είναι ο δεκαψήφιος αριθμός στον οποίον θέλετε να πηγαίνουν οι κλήσεις) και να την απενεργοποιήσετε ξανά μέσω του #21#.

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων συσκευής (Reset)

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να πραγματοποιήσετε επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων της συσκευής, κρατήστε πατημένο το πλήκτρο OK για δέκα δευτερόλεπτα και στη συνέχεια επιλέξτε ΟΚ στο μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη. Η συσκευή θα προβεί σε επανεκκίνηση και μόλις επανέλθει θα έχει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις.