{[{resultsCount}]} {[{resultsWord}]}

Πώς μπορώ να καταθέσω χρήματα για την ανανέωση του υπολοίπου μου;

  • Δημοσιεύτηκε : 14/09/2017
  • Τελευταία ανανέωση : 14/12/2017


Για την καλύτερη διασταύρωση των συναλλαγών σας, παρακαλούμε να αναγράφετε ως αιτιολογία τον Αριθμό Μητρώου που σας έχει αποδοθεί.

Οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής είναι οι εξής:


  • Άμεση ανανέωση υπολοίπου Χρεωστικής/Πιστωτικής Κάρτας μέσω της πλατφόρμας my.modulus.gr.
  • Άμεση ανανέωση υπολοίπου Paypal μέσω της πλατφόρμας my.modulus.gr.


(Εάν δεν έχετε στοιχεία πρόσβασης, παρακαλούμε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της modulus στο 13813.)


  • Μέσω Τραπεζικής κατάθεσης:

Eurobank EFG

IBAN:

GR6502602180000820200708039

SWIFT-BIC code:

ERBKGRAA

BBAN:

00260218820200708039

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:

MODULUS A.E.


Alpha BANK

IBAN:

GR0901402060206002320000446

SWIFT-BIC code:

CRBAGRAA

BBAN:

206002320000446

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:

MODULUS A.E.


Τράπεζα Πειραιώς

IBAN:

GR6001712740006274040034816

SWIFT-BIC code:

PIRBGRAA

BBAN:

6274040034816

ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΣ:

MODULUS A.E.


Για την διασταύρωση των συναλλαγών σας, παρακαλούμε να αναγράφετε ως αιτιολογία τον Αριθμό Μητρώου.
Οι πληρωμές μέσω τραπεζικής κατάθεσης εμφανίζονται στο λογαριασμό σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.

  • Μέσω Internet Banking, Phone Banking, ATM, Μηχανήματα Αυτόματων Πληρωμών APS της Τράπεζας Πειραιώς,

συμπληρώνοντας μόνο τον Αριθμό Μητρώου στην ενότητα Πληρωμές -> Τηλεπικοινωνίες -> modulus

Οι πληρωμές μέσω internet banking εμφανίζονται στο λογαριασμό σας εντός 1-2 εργάσιμων ημερών.